Nefunkční Google Pay

Ahoj, mám takový zvláštní problém. Od doby co moje banka začala podporovat GPay, hojně jsem ho používal. Ale před 4 dny jsem zkoušel zaplatit, a nic. Jediné co jsem dělal nestandardního bylo aktivování režimu letadla. Problém je, že se po přiložení nic neděje. Zkoušel jsem restart, restart NFC, změnu volby výchozí aplikace a zase zpět či volby používat spuštěnou aplikaci se spouštěným GPay. Máte někdo nějaké rady? (PS. NFC jsem zkoušel a funguje)
Štítky:
«1345

Komentáře

  • Všem funguje GPay v pohodě? Já už zkoušel i Factory Reset. Když zvolím jako platební metodu SIM, terminál zareaguje a zahlásí chybu, ale když přepnu na GPay, nic se neděje.
    Poděkovat autorovi 0
  • Platím každej den a v pohode
    Poděkovat autorovi 0
  • Dneska se nfc mi taky odporoucelo. Nic jsem s telefonem nedělal.. Platby používám už rok. Restart nepomohl. Řešení?
    Poděkovat autorovi 0
  • Řešení pro mě bylo po mnoha pokusech o cokoliv pouze Factory Reset bez jakéhokoliv obnovování dat. Nejprve jsem dělal FR a dal obnovit z Google účtu a problém setrval. Teď už to jede, ale nechápu to a docela mě štvou takovéhle problémy u vlajkových lodí. Ale nejprve zjisti, jestli ti vůbec funguje NFC. Zkus načíst nějaký tag (Bankovní karta,...).
    Poděkovat autorovi 1
  • Zkusím načíst tag... Ale jako dělat tovární nastavení bez zachování dat, tak to bych se posr... Jedině co bych akceptoval je vymazat paměť pro googlpay a dám tam karty znovu. Jinak pak už začnu pomalu zvažovat ios, protože nemám na tyhle neustále drobné ač vysloveně otravné neduhy androidu čas, ani náladu.. Otázkou je, zda si s tím přechodem pomůžu..
    Poděkovat autorovi 0
  • Já zkoušel vymazání dat Google Pay, Služeb Google i NFC služby a nic nepomohlo. Dále Format Cache a také Factory Reset s obnovou nastavení a nic. Pouze FR a jako nové zařízení.
    Poděkovat autorovi 0
  • Nfc funguje, načte údaje z karty. Ale platit nelze, na terminálech to nereaguje. Smazal jsem karty a data z apky, odinstalovat Google pay. Restartoval, nainstaloval Google pay, nandal karty. Vše se tváří funkčně a přitom nic. Tovární nastavení, bez obnovy dat? Nepřichází pro mě v úvahu. Nic dám tomu 14dni pokud to neopraví, kašlu už na android jako takovou platformu, prostě mě už to fakt nebaví.. Ale na google pay je mraky teď informací kde to přestalo fungovat z ničeho nic a je jedno co máte za telefon! Navíc kdyby to nebyla platební karta, tak to beru, ale takhle důležitá věc?
    Poděkovat autorovi 0
  • U me vse v pohode,mam equabank
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 28. April
    Já mám taky Equabank, ale nemyslím si, že by to bylo bankou. Taky jsem zkoušel odstraňovat karty i downgrade aplikace GP, ale jediné co po asi týdnu pomohlo byl FactoryReset bez obnovování dat. Jinak projevy byly úplně stejné.
    Poděkovat autorovi 0
  • Mám Monetu, platím denně vše v pohodě
    Poděkovat autorovi 0
  • Je jedno jakou banku, či kartu používáte... Prostě to přestane fungovat... Nejde platit ani stravenkovou kartou, která ještě v úterý šla i platební karta. No a od pátku nejde nic. Žádná aktualizace nebyla, žádná změna v telefonu a šlus
    Poděkovat autorovi 0
  • A jak jsem psal, je jedno jakej telefon používáte i samsung s tím má problém atd.. Takže skvěle napsaný soft pro naše finance..
    Poděkovat autorovi 0
  • Já jsem právě hledal, a nikde jsem podobné problémy nenašel. Ani v recenzích Google Pay.
    Poděkovat autorovi 0
  • No tak si najdi jen špatně recenze za poslední dny... Je tam toho mraky. Jen umět hledat to chce
    Poděkovat autorovi 0
  • Jinak už mám to vyřešený. Prostě se přihlašte do googl účtu na webu a tam svůj platební profil smažte a smažte potom v apce karty a apku. Následně apku nainstalujte a je to. Platební účet na Googlu se znovu vytvoří a jede to normálně. Záleží jak dlouhou...
    Poděkovat autorovi 0
  • JosefChJosefCh  
    upraveno 28. April
    Ještě jedna drobnost, kartu si pak tam hned dát nejde, hlásí to chybu... Ale počkejte cca 10min a už to půjde, prostě než se vše propíše na serverech tak to nějakou dobu trvá a vše je pak ok.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 28. April
    @JosefCh V době, kdy jsem to řešil já jsem nic takového nezaznamenal a nevím, co se dělo v posledních dnech.
    Edit: V recenzích vidím vesměs jenom problém s wearOS a lidi, co mají root a hrozně se diví (nebo třeba někoho s Redmi 4X, který NFC nemá) a potom tvojí recenzí.
    Poděkovat autorovi 0
  • Taky netuším co se děje. Včera večer jsem normálně zaplatil a dneska ráno, zase je to hluchý... Takže ani to co jsem psal, že to pomůže, nepomůže :neutral: počkám třeba se to vyřeší samo. Obnovení bez zachování dat z Googlu je pro mě dost složitá záležitost. Ne že by bylo problém to udělat, ale ten čas a několik dní to odladovat... To je to co nesnáším..
    Poděkovat autorovi 0
  • Když si smažete kartu v Google Pay, tak se smaže i historie transakcí? Na webu transakce zaplacené přes NFC nevidím. A ještě dotaz, když znova přidáte předtím smazanou kartu, tak se transakce zase obnoví? Nebo ta karta dostane úplně jiné virtuální číslo a historie je pryč?
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 29. April
    Když se smaže karta v Google Pay, je historie nenávratně pryč. (stejně je historie jen posledních 10 transakcí)
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.