Která barva Huawei Mate 9 vás zaujala více?

upraveno 17. May 2017 v Huawei Mate 9
Huawei Mate 9 se na našem trhu oficiálně prodává ve variantě Space Grey, už dříve jsem vám ale na našem fóru HuaFan.cz ukázal také variantu Moonlight Silver, přičemž tento telefon nadále používám jako hlavní (ale už brzy bych chtěl provést výměnu za Huawei P10 Plus, jak jsem už několikrát slíbil). Když jsem ještě měl obě barevné varianty modelu Huawei Mate 9, pořídil jsem pár společných fotografií a také natočil krátké video. Která verze se vám líbí více?

Sám se musím přiznat, že nakonec se po několika měsících stříbrného provedení stejně kloním spíše k vesmírně šedé verzi, která se na našem trhu prodává už dlouhou dobu. Obě verze jsou sice velmi krásné, ale světlých (bílý, stříbrných) telefonů jsem měl nyní více a zvykl jsem si na pestřejší barvy. Můžete namítnout, že podobná anketa nemá smysl, když v České republice prodáváme jen jednu barevnou variantu. Vaše názory nám ale mohou pomoci příště vybrat tu verzi, která se vám bude líbit nejvíce.

image
image

Komentáře

• mr.Micmr.Mic  
    upraveno 17. May 2017
    Za mě určitě Space Grey. Je to sice nuda, ale zároveň Huawei trefil velmi zajímavej odstín s hloubkou...
    Světlý barvy se mi nelíbí a kór ne stříbřenka - je taková laciná...
    Pak jsem měl v ruce ještě zahraniční Champagne Gold - krásná, ale lakovaná, takže hladká, lesklá, věčně upatlaná. Kdyby jí nelakovali a nechali matnou jako šedou, tak je parádní...
    A když už jsem u barev - bílá sluší jen lesklýmu plastu a sklu, černá se díky jemnýmu povrchu moc nepovedla, protože na ní je vidět každá mastnota. Nově modrá - za mě nee, působí až plastově a lacině. A zelená? Naživo jsem jí neviděl, ale podle fotek je perfektní. Je jiná, netradiční, vyzývavá, vybočuje ze stereotypu. Pak mě ještě hodně zaujala ta, od který Huawei - potažmo Honor - nakonec ustoupil, a to je červená (na renderech Honor 8 Pro)...