Huawei Mate 9 oficiálně v prodeji + rozbalení

1246

Komentáře

  • Hmm dobrý mě to dalo na 126 něco přes 134000.
    Poděkovat autorovi 0
  • Zdravim panove, opet se k vam pridavam, tentokrat s timto telefonem. Moc jsem se na nej tesil a po jednom dni pouzivani mam trochu rozpacite pocity. Registruji problem s dotyky ve hrach, konkretne v Clash of clans a taky pri psani na klavesnici. Fotak zatim taky zklamani (dokonce i proti Mate 8), ale mozna jsem jen rozmlsany z Galaxy S7 Edge, kterou jsem mel posledni pulrok. Baterie si doufam po par dnech sedne, zatim taky nic moc. Mam oficialni ceskou distribuci a firmware B126. Chtel jsem si manualne nahrat B138 a ono to nejde. NECHAPU?! U Mate 8 to slo, o jinych znackach ani nemluvim, ale ted jsem v pasti. Ja si chci sam prehravat firmwary! Kdybych to vedel, tak bych do nej nesel. Premyslim, ze ho vratim. Jinak je ale moc pekny...
    Poděkovat autorovi 0
  • Streki  
    upraveno 10. January
    Jsem na tom stejně. Pokud rozumne nedorazí 138 a nebude opraven minimálně problém s dotykem, jde pryč. Fakt za ty peníze v dnešní době betatestera dělat nehodlám...To už raději iPhone. 138 mám staženou, ale ještě jsem to nezkoušel. Co ty? Trojkombinace nebo servisní kód? Jít by to mělo.
    Poděkovat autorovi 0
  • Nejde ani jedna moznost, Huawei to zablokoval. Jedina moznost je funkyhuawei, ale na to jsem jeste nemel cas a ani chut. Zatim jsem jen zklamany. Jedina pozitivni vec je odladenost, ta je proti Galaxy S7 Edge prvotridni.
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak to jsem na tom podobne, nastavovat DNS a nechat si tahat data pres nekoho se mi tedy vazne nechce.... No mozna to zkusim z notebooku tam mam jen W7 bez sosobnich dat. Ale ja porad doufam, ze to dorazi kazdou chvili. :)
    Poděkovat autorovi 0
  • Dobrý večer, mám M9 kupovanou v Alze, dneska jsem zkusila přes tyto stránky http://consumer.huawei.com/cz/support/warranty-query/index.htm zjistit do kdy mám tu 3letou záruku a nestačím se divit, píše mi to, že telefon není určený pro Českou republiku :neutral:
    Je tu někdo s M9 z Alzy, kdo by to zkusil co to napíše? Jsem z toho drobet mimoň :neutral:
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak jsem to taky zkusil a vysledek je: Záruka na vašem zařízení je do 2019-12-17 v České republice. Kupoval jsem 12.12. v CZC
    Poděkovat autorovi 0
  • Dokázal by mi někdo poradit, kde je teda chyba? Pač v prosinci mi to psalo, že záruku mám do 6.12.2019 a dneska mi to píše tohle
    Výsledek dle našich záznamů:


    Model: Mate 9 Dual SIM(MHA-L29)
    Záruka: Omlouváme se, ale Vaše zařízení nepatří do České republiky a firma Huawei nepodporuje mezinárodní záruku. Obraťte se prosím na
    prodejce Vašeho telefonu ohledně dalšího postupu
    Já už fakt nevím a celkem mě to štve :
    Poděkovat autorovi 0
  • Ja to mam ok:
    Záruka: Záruka na vašem zařízení je do 2020-01-08 v České republice.
    Poděkovat autorovi 0
  • Taky to mam OK:
    Model: Mate 9 Dual SIM(MHA-L29)
    Záruka: Záruka na vašem zařízení je do 2018-11-28 v České republice.
    Poděkovat autorovi 0
  • Taky mně to píše: Omlouváme se, ale Vaše zařízení nepatří do České republiky a firma Huawei nepodporuje mezinárodní záruku. Obraťte se prosím na prodejce Vašeho telefonu ohledně dalšího postupu.

    Telefon také koupený ns alza.cz. Tipuju to na tu jejich exkluzivitu, že jak to sem dováželi s předstihem, tak to nebyla česká distribuce. Možná ale právě proto nemám problémy s dotykem...
    Poděkovat autorovi 0
  • Na Slovensku sa to dá ako zistiť???
    Platí 3-ročná záruka (V.I.P.) servis aj keď mám M9 od orange?
    Poděkovat autorovi 0
  • Katy84  
    upraveno 11. January
    Tak to je teda dobrý, takže nám neplatí ta 3leta záruka, jestli to dobře chápu?? :neutral:
    V Hicare mi to teda píše, že mám tu zlaté členství, tím pádem jsem myslela, že mám i 3letou záruku, tak to jsem z toho blázen. Uvidíme co zítra zjistí Jozef.
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak mám kupované přes czc a záruka v naprostém pořádku a opravdu se nesetkala ani s problémem s dotyky.
    Poděkovat autorovi 0
  • Mne v Hicare píše že mám zlaté členstvo len do konca tohto roka a tomu teda úplne nerozumiem. Tel. som kúpil v decembri 2016 a V.I.P členstvo by malo byť do decembra 2019 ale Hicare mi píše že len do decembra 2017
    Poděkovat autorovi 0
  • Teď mi přišel email z Alzy, že M9 je z český distribuce,mám se obrátit na huawei podporu :blush:
    Jinak to zlaté členství mám taky do 6.12.2017 což taky nechápu...
    Poděkovat autorovi 0
  • Mne tiež v Hicare píše 26.11.2017 a mobil bol kupovaný Alza SK 26.11.2016, usudzujem, že to VIP členstvo je asi na jeden rok.
    Poděkovat autorovi 0
  • Být váma nezmatkuju, prostě je to jen chyba v záznamech... všichni máte 3 roky záruku. Určitě se to časem vyřeší...
    Poděkovat autorovi 0
  • OT: chystá se velká aktualizace firmware, B138 už se nadále uvolňovat nebude, pracuje se na lepší verzi.
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.